Min filmblogg

Hej!
Jag ska skriva lite om filmer här på bloggen.

Film är nog en sak som nästan alla tycker om och det är inte så konstigt att det är en av världens största industrier. Det finns ett väldigt stort utbud, så det finns filmer för alla personer i alla åldrar, så man hittar alltid en film som man finner intresse för.

Jag har alltid tyckt om filmer, det blir lite att man drömmer sig bort i filmernas värld för att försvinna från den tråkiga vardagen.
Själv tycker jag om nästan alla genrer, men de filmer jag fastnar mest för är filmer som har en handlig som sticker ut från andra. Så jag kommer att skriva om många olika genrer för att jag ser väldigt mycket blandat med filmer.

Ville skriva lite först vad bloggen handlar om innan jag sätter igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0