Jan Guillous Hamilton - I Nationens Intresse

Hej!
Det börjar komma många storfilmer nu, de filmer som jag längtar mest efter är Batman the dark night rises, The hobbit, The explendables 2 är bara några.
Även vår svenska James Bond som han kallas ibland, Carl Hamilton kommer på bio nu på fredag. Jag är inte så mycket för svenska filmer egentligen men just Hamilton filmerna tycker jag är bra, jag verkar nog vara en av de få som tycker Peter Stormare porträtera rollen som Hamilton bättre än Stellan Skarsgård. Skarsgård var bra men han har inte "looken" och jag tyckte Stormare spelade en hårdare Hamilton.

Nu är det Mikael Perbrandts tur att vara Hamilton och enligt böckerna pratar han engelska med amerikansk uttal, men då jag har hört Persbrandt prata engelska så pratar han inte så värst bra. Men det är inte hela världen, så vi får se hur det går för han.

 

Källa: http://images.citybreak.com/image.aspx?Im

ageId=901915&width=350&height=350&crop=1




Källa: http://www.youtube.com/watch?v=xsO_6l7xdLc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0